14 okt och 50 minuter kvar

tills jag får börja fara hemåt. Det lutar åt att det blir buss idag igen, känner mig ganska så trött faktiskt. Jag sov inte så många timmar igår, det blir så ibland när jag inte kan stänga av tankeverksamheten. Då snurrar det runt i skallen på mig och så kan jag inte sova. Egentligen är det underligt att jag inte blir sjuk, psykiskt alltså, så mycket som jag tänker och grubblar ibland.

Nu är snart min andra natt klar och då är jag ledig till på måndag. Har inte tänkt göra så mycket alls i helg. Kanske övertalar Micke att vara på Kupan och Myrorna. Jag skulle gärna vara på Godishuset också (naaaaaam) men NEJ det ska jag INTE vara. Om jag fortfarande är sugen på godis till allhelgona och har skött mig så kan jag köpa då och då bara läskigt godis 😉

Jag var och fikade med Helena och Sanna i onsdags. Redan i helgen bestämde jag att jag skulle ha en biskvi om det fanns och när jag stod och hängde av mig jackan så såg jag att det minsann fanns! Det var gott men nu vill jag inte ha en sån på ett tag – just därför tog jag den större modellen också! 😉

En halvtimme kvar till avlösning. Jag ska ta och vika ihop datorn, låsa in den och så se till att diska så jag kan gå ut och ta bussen när tjejerna kommer.
Ha en härlig fredag y’all, det ska jag ha när jag vaknar! ❤

Leave a Reply

