11 oktober

Igår var jag verkligen inte på nåt bra humör.. Vet inte varför egentligen utan allt bara kändes, ja b**s helt enkelt! Ibland känns det som om jag är på fel plats helt enkelt..
Nu hade jag sån tur så jag jobbade kväll med Sanna och vi hade roliga jourer att söka så jag blev på bra humör innan det var dags för mig att trampa hemåt.

I morse var det inte mer än 1,5 grader så jag bestämde ganska snabbt att jag prommar istället för att ta cykeln. Jag tänkte att då kan jag ju ta en omväg när jag ska hem så har jag motionerat lite grann idag iallafall 🙂
Det märks att det är höst ute nu för jag har börjat frysa igen! Händerna är kalla som isbitar och det finns en viss risk för att jag kommer måsta ta Mickes täcke också när jag ska sova i natt. Nu är det ju några timmar kvar så jag hinner ju värma upp mig med nån kopp te kanske 🙂

One response to “11 oktober

  1. Idag ska jag ta fram mina ääälskade skinnhandskar!! 🙂 Tack för senast! Känner mig så glad varje gång vi setts! Kram

Leave a Reply

