30 september, Äntligen fredag

Sitter och samlar energi för att ta mig ut och promenera… Jag känner mig seg idag, kanske för att jag hade lite svårt att somna igår. Tror det var för att jag sov ganska länge natten före, det brukar vara så för mig – har jag sovit mycket några nätter så kompenserar kroppen det med att inte kunna somna sen.

Jag var ledig igår så jag tog mig ut till Ersboda för att kolla lite i affärer där men som vanligt handlade jag inget. Provade en softshelljacka på Stadium men jag blev lite tveksam till den (och snål) så jag avvaktar. Min rosa funkar ju fortfarande även om jag börjar vara lite less den.

Nej nu ska jag ta och ge mig ut innan jag totalt fastnar i soffan. Börjar jobba kl 12 men tänkte försöka vara där lite före så jag kan köra vinlotteriet då 🙂

——–

Yes jag tog mig ur soffan och gick en sväng, riktigt skönt var det! Jag brukar tänka så bra när jag går men den här gången var det förvånansvärt tankefritt (inga seriösa tankar iallafall), jag lyssnade mest på musiken i mina öron.

Nu snart dags att röra på mig mot “stacken”, arbetsmyra som jag är 🙂
Ha en riktigt bra dag alla!

One response to “30 september, Äntligen fredag

  1. Nämen vad är det jag hör ? Funderingar på att överge din rosa jacka? Det är ju min favorit, den får du inte överge , den e ju skitsnygg! Köpte en jacka me samma färg till millie men hon kunde inte ha den 😦 Skittråkigt för den var snyggt cerise 😀

    Den rosa tshirten jag fick var även lite liten till mej men jag sparar den till Miss M 😀

Leave a Reply

