19 september

Att det kan göra så ont att ha en finne på hakan!! Givetvis har jag varit och nypt lite på den, hallå – det är ju jag  och jag kan inte låta bli!! 😉

Nu har jag snart jobbat sista natten för i helg och det ska bli så skönt att komma hem och sova. Tyvärr måste jag cykla hem, det är nackdelen med cykelföre. Vintertid brukar jag gå till jobbet och sen ta bussen hem för det är skönt när jag jobbat natt.
Jag har ätit godis i natt oxå! Jag har varit sugen i några dagar så då tyckte jag att det var lika att äta lite så kan jag släppa det sen. Ni vet hur det är ibland när man inte kan göra annat än tänka på det man är sugen på, så var det för mig. Så nu har jag ätit godis (lite komiskt med tanke på förra inlägget) men nu ska jag inte äta igen och då tar jag det månad för månad som jag gjorde i början. Men jag tycker ändå att jag varit duktig som varit utan godis sen nyår 🙂

Idag ska jag sova men inte hela dan, sen ska vi iväg och handla och så har jag lite annat som ska fixas och trixas. I morgon är det fikadejt med bästaste Harriet (det blir kanske bara en kopp kaffe för mig) och före det tänkte jag ge mig ut på stan en sväng förutsatt att det inte vräker ner regn förstås.

Ha en bra dag allihopa!

One response to “19 september

  1. Känner igen det där.. fyfasn vad jag pillrat på mina finnar! *suck* Jag ser HEMSK ut.. som, lepra typ haha 😀

Leave a Reply

