Tisdag 13 september

Vilket pissväder det varit idag, bara regn hela dan! Hoppas det åtminstone är uppehåll när jag ska till och från jobbet i morgon. Nu har de ju hotat med nån “Katia” i morgon men det bästa är ju att kliva upp på morgonen och kolla vädret. Mamma brukar ju sjunga “Meterologen är en luring, ja en riktig luring” och det stämmer tamejf*n 😉

Tog bussen in till stan för att äta frukost med Micke innan han åkte till Stockholm, sen hem och ta det lite lugnt och äta lunch innan det var dags för nästa busstur – denna gång till naprapaten.
Jag har haft en låsning mellan skuldrorna sen före semestern och den har inte släppt hur mycket Micke än tryckt på min rygg. Dan fick också kämpa lite. Tredje greppet han provade gjorde så låsningen släppte och det small till ganska bra! Jag var stum i nacken oxå på ena sidan så den fixade han oxå till. Nu slipper jag förhoppningsvis gå dit på ett tag igen 🙂

Efter att jag varit hos Dan så prommade jag upp till Ålidhems centrum (det regnade men jag hade mitt regnställ på mig) där jag träffade Helena för en surrfika. Det var lika trevligt som vanligt 🙂 Jag hade tur oxå för jag fick skjuts hem, tack än en gång!!

Ikväll har jag bara kvar att hämta upp tvätten innan jag lägger mig att sova. Jag ligger ju lite minus på sovkontot efter en nattsuddarhelg så det är väl bäst att jag försöker sova ikapp mig 🙂

Leave a Reply

