9 september, Fredag

Äntligen fredag!
Efter en dagvecka känns veckoslutet ännu härligare måste jag säga.

Vi hade utbildning igår och då fick vi göra en övning då vi satt i två grupper och fick dra kort med olika egenskaper på. Dessa kort skulle vi dela ut till våra kollegor, eller ge till oss själv, beroende på vem vi tyckte kortet passade på. Jag fick bla “stimulerande”, “inspirerande” och “säker”. Dessutom fick jag “eftertänksam” och det kan jag ju inte neka till 😉

Idag ska jag åka till Luleå och ibland har jag tur!
Kollade min mail igår kväll och då fanns det freeriderbilar från Umeå till Luleå! Wooohoo!! Jag gick ganska snabbt in och bokade in mig på en av dom så istället för att harva på bussen idag så kör jag bil – gratis!! Ja gratis förutsatt att inget händer så jag blir ersättningsskyldig men nu när jag haft tur så kan jag väl inte ha sån otur!?
Jag ska kolla om det går att hämta bilen tidigare för jag hade fått lov att sluta 1430 om inte fler är sjuka, annars går jag till 1630 och jag sa att jag kan hämta bilen 17. Inte för det, jag är ju ändå framme på Kallax vid 20-2030 och A-le är lix inte hemma förrän efter 01 (jag får nyckeln från At dock). Jaja jag får väl se hur det blir idag. Skoj ska det iallafall bli och vi tjejer är supertaggade för utgång i morgon! 😀
Fast lite känns det i pessimist-tån att nu när jag hade tur och det fanns en bil så är det väl något annat som kommer gå helt j**la fel…

Ha en riktigt trevlig helg för det tänker jag ha! ❤

One response to “9 september, Fredag

  1. Inspirerande och stimulerande skriver jag under på!! 🙂 Hoppas du får det härligt i norrbottn.. själv åker jag dit på fredag!! Kram

Leave a Reply

