6 september – Svart, svart eller svart!?

Hur säger ni “28”?  Blir det “tjugoåtta” eller “tjåtta” som det blir för en växeltelefonist?!  😉

Det gick bra hos tandläkaren igår, jag hade två tänder som det var början till hål i (måste bli bättre på att använda tandtråd) och så har jag ju min trasiga tand! Jag trodde ju att det skulle bli en krona på den men min tandläkare tänker laga den på vanligt sätt just nu – det gillas! 🙂

Har suttit och försökt klura ut vad jag ska ha på mig på festen i helg, och en sak vet jag säkert – det kommer bli svart! Antingen bara svart eller i kombination med beige. Kläder har jag men skor är det lite svårare med. Jag har svarta pumps (ett par är med öppen tå), svarta mormorskängor och ett par beige boots som jag aldrig använt.

Blev så sugen på rostat bröd idag så jag hoppas att A-le kanske har sånt hemma alternativt köper det till helgen. Annars är det gott att rosta Rågkusar eller annat surdegsbröd oxå. Och så vill jag nog ha chips.. Kanske salt & vinegar, lagom surt och gott.
Åh det vattnas i munnen på mig, skönt att det snart är helg 😉
Nej nu måste jag ta mig lite nötter för att lindra suget.

One response to “6 september – Svart, svart eller svart!?

  1. Jag tror att jag för det mesta lyckas klämma in ett “u” också… “Tjuåtta”. 🙂

Leave a Reply

