30 augusti, en vanlig tisdag

Jahapp så har jag jobbat andra dagen då. Det har varit skoj att träffa mina galna kollegor och det är fortfarande så himla bra stämning på jobbet.

Efter jobbet var jag till frissan, klippte och färgade håret lite grann. Hade ju blivit superblond av all sol men håret var ganska slitet oxå kändes det som så det var skönt få bort det slitna. Nu är det lite mörkare men inte mycket och än så länge känns det bra. I morgon är det naglarna som ska fixas men jag har inte den blekaste vad jag ska göra!? Lutar åt vanlig fransk manikyr, brukar ju göra det varannan gång så jag inte lessnar.  Kanske låter Annie sätta nån sten oxå, jag får se. I morgon kanske jag vill ha knallrosa eller nåt 😉

Jag har tänkt att jag ska promenera in till stan så får jag lite motion iallafall, sen får jag se om jag promenerar hem igen eller om jag tar bussen. Planen är att jag ska träffa Helena efter nagelfixet för en fikadejt, har inte träffat henne på länge så det ska bli trevligt värre 🙂

Nu däremot ska jag nog snart dejta Jonne, så jag ska nog borsta tänderna och göra mig i ordning.
Natti natti på er!

Leave a Reply

