4 aug, Ont i hela kroppen

Igår kväll vart jag så himla sugen på körsbärstomater så jag passade på att göra två flugor på smällen = jag tog en promenad till Pellohallen! 🙂 Vad jag borde ha tänkt på var att mina fötter totalt vant sig av från att ha gympaskor på sig så jag hade blåsor både här och där när jag väl kom hem. Idag har jag även ont i höfterna. Fasen vad otränad jag är egentligen, men det kan bara bli bättre 😉 Måste nog ge mig ut en sväng snart igen men då blir det inte 80 min promp iallafall, tror att 30-40 min får räcka då annars kan jag väl snart inte gå alls haha.

Min mp3 lade dessutom av när jag inte gått särskilt långt så jag fick verkligen gå och filosofera (vilket jag iofs ändå gjort om jag haft musik i öronen). Det är lite lustigt – jag är född och uppvuxen i Neistenkangas men ändå kan jag ibland se på byn med helt andra ögon. Se alla lador, alla hus på ett helt nytt sätt. Bara ta in all grönska, lugnet och känna total frid..
There’s no place like home!! 😀

Leave a Reply

