Morgonkaffefunderingar, 3 aug

Det är lite lustigt egentligen, hemma lägger jag aldrig patiens men här gör jag det. Finns det tid över, vilket det finns mest hela tiden, så åker kortleken fram 🙂 Jag kan inte så många men har ändå 4-5 stycken som jag varierar mellan.

Igår låg jag ute på gräsmattan hela tiden. Vi var över till finko en sväng för att kolla in kirppisen (loppisen) som finns där men de har mest sk*t faktiskt. Jag provade ett par svarta pumps som iofs skulle kosta 2 Euro men de kändes inte helt 100% . Jag har haft bok att läsa men det har inte blivit av att jag gjort det heller när jag legat platt utan jag har gjort just det – legat platt!! Skickat lite sms, funderat lite över “Projekt Inger” och mest bara varit vilket har varit så skönt! Jag har inte ens haft mp3’n i öronen utan jag har legat och lyssnat på alla byaljud: gräsklippare, nån bil ibland och svalorna som flyger och jagar insekter.

Idag.. ja vem vet.. det är lite mulet just nu men jag tror att det blir att ligga platt igen. Solen tar ju genom molnen har jag hört så vi kör på det 🙂

2 responses to “Morgonkaffefunderingar, 3 aug

  1. Projekt Inger?
    Nu har du fått mig att fundera över det också. *s*

  2. Ja, projekt “Mäj schälv” är ju ett projekt man funderar alldeles för LITE på i vanliga fall *skrattar* det låter iaf som att du har det skitmysigt!! 🙂 Kram

Leave a Reply

