Trött som en gnu

Det är inte sant vad trött jag är just nu!! Jag kunde inte sova ordentligt igår efter första natten och det känns nu vill jag lova. Om två timmar går bussen mot Luleå och då mina vänner tänker jag sova som en mellanstor gris!

Gårdagen var en riktig berg-ochdalbana. At skickade meddelande på fb att, förutom att hon är dyngförkyld, dessutom var utan pengar så hon kunde inte partaja på lördag. A-le har ingen barnvakt heller men det visste jag ju sen tidigare. Jahapp genast började jag fundera på om jag överhuvudtaget skulle åka till Luleå och min första plan var att fara hem och sova och ta en senare buss OM jag skulle känna för det.
Sen kom det ett nytt meddelande (plus sms) från At där hon skrev att hon ska fan ut, så då var det grönt för fest igen då! Nu hade jag redan bestämt att jag skulle åka ändå så det var bara att modifiera packningen lite.

Jag hade ju tänkt locka med mig Ewa på stan idag och äta lunch men hon kanske inte kunde, vi får se.. I vilket fall som helst så äter jag nån lunch (just nu är jag väldigt sugen på Subway trots att det absolut inte är GI) och så ska jag kolla lite på stan.  Sen hoppas jag att det är sol så jag kan hoppa på bussen ut till Gammelstad och sola lite på gräsmattan där.  Just nu ser det inte så ljust ut här iallafall, hoppas Ewa plockar fram deras pilvihanko (molngrep) och föser bort molnen! 😉

Huj fy fan så trött jag är.. men snart är det iaf dags för frukost..  🙂

Leave a Reply

