21 juli

Vissa nätter är jobbigare än andra, inte för att det är fler påringningar utan för att jag är trött trots att jag sovit, att jag är konstant sugen på nåt att äta (vilket iofs hör ihop med tröttheten) och för att hjärnan går på högvarv! Är det dessutom “fel” tid på månaden så kan jag sitta och vara riktigt nere utan direkt anledning.
Så har det varit i natt.

Jag har ätit två bitar kladdkaka vilket var sååå onödigt men ack så gott, jag har varit trött sen midnatt och deppvågorna har slagit över mig till och från.  Det syns dessvärre på min klösfläck också 😦
Hoppas det lättar till i natt för jag vill inte ha samma en natt till. Dessutom ska jag ju åka till Luleå i helg och då vill jag definitivt inte vara nere men jag får ju annat att tänka på då. Annars brukar det här inte hålla i sig särskilt länge, bara nån dag.

One response to “21 juli

  1. Hoppas det jobbiga ger med sig och att du får en bra helg i Luleå. Jag har hittat en ny klösfläck på mig själv – på hakan, vilket inte är så bra. Måste, måste, måste försöka låta bli!

Leave a Reply

