Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig…

At har blivit sjuk – blir det nån tjejfest för henne?
A-le verkar inte få barnvakt till lördagen
Jag kom lite för sent till Nail Design School men gulliga Annie hade känt på sig det så hon satt och softade på trappan (ska inte boka frissa och naglar så tätt inpå varann fler gånger).
Jag glömde mobilen hemma så jag kunde inte ringa el smsa Helena för att kolla så vår lunchdejt blev av.
Helena hade somnat med Bastian så det blev ingen dejt.
Hoppas resten av dagen blir bättre men vet ni – jag tror inte det..

2 responses to “Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig…

  1. Kirunasystern

    Det ska va gött å leva…
    Det är tur att det finns BRA dagar också som uppväger dom dåliga!

  2. Uuuusch på mig 😦 Fy vad jag har mått dåligt hela dagen för att det blev som det blev 😦
    jag SKÄMS!!! Nä, nu ska här styras upp och ställas larm nästa gång! STOR *KRAM* Hoppas dagen BLEV bättre trots allt… kram

Leave a Reply

