10 juli

Fy 17 så trött jag är idag. Hade svårt att somna både igår och i förrgår och idag har jag dessutom klivit upp 6 för att börja jobba 7. Har mest lust att lägga mig och sova en stund men då kan jag väl inte sova i natt heller, nog för att jag är ledig i morgon och kan sova på morgonen iallafall.

Det har varit riktigt varmt några dagar nu så det har inte varit särskilt najs att vara på jobbet men nån måste ju vara där oxå 🙂 Sen har jag ju ändå haft nån dag ledig och nån kväll så jag har kunnat sola innan jobbet. Idag mötte jag upp med Micke vid Hällan efter jobbet och solade en liten stund, tordes inte ligga för länge dock för jag är rädd för att bränna mig blekfis som jag är 😉 Få se hurdant väder det är i morgon när jag är ledig, kanske kan fara till Hällan och sola om jag inte lunchar/fikar med Helena och/eller Harriet 🙂 Iofs så hinner jag nog med allt om jag vill också.
If there´s a will there´s a way som di brukart säga… eller nåt…

Leave a Reply

