Dissa dissaren

Jag kämpar verkligen för att inte skriva nåt elakt på facebook men jag ska försöka ta upp saken med den det berör. Jag förstår att man kan ha mycket men att 9 gånger av 10 inte svara på sms, och inte svara på inlägg på fb trots att jag ser att personen varit där!? Jag har helt slutat försöka chatta med henne också för jag vet att antingen får jag inget svar eller så kommer det efter 20 minuter. Jag kanske skulle göra som jag och Marie pratade om, ta bort henne helt som vän från fb men samtidigt vill jag inte det. Vi har nog helt olika åsikter om hur man är en kompis, det är bara för mig att inse det. Men tills jag har haft möjlighet att prata med henne ansikte mot ansikte så dissar jag dissaren.

2 responses to “Dissa dissaren

  1. I agree, dissa dissaren! Jag tycker förstås att du borde göra som vi pratade om, en dag kommer då enough is enough liksom & den dagen känns väl rätt kommen nu? :/ personen har väl fått nog med tid att reda ut sitt & komma tillbaks på banan igen och ändå har inget hänt ungefär? Oavsett vad så tycker vi ej om såna, energitjuvar! Kramis!

  2. Drygt med såna människor som man måste anstränga sig för till 200 % för att kunna träffa eller umgås med. Denna person kommer ju inte ha vänner kvar ifall den fortsätter så?

Leave a Reply

