28 juni

Härligt med go’väder när man är ledig!! 😀
Började dagen med att sola på balkongen och sen cyklade vi via Ålidhem centrum in till stan. Det blev ingen färgglad klocka den här gången, Ur & Penn hade ingen riktig turkosfärgad men förvisso en gul men jag är inte helt säker. Blir galen på all rea överallt, vill ha vill ha men hittar ändå inget. Ja idag hittade jag två klänningar på Gina varav den ena var på rea (99,50 kr – hurraaaaa). Sen känner jag att jag borde inventera min garderob för att kolla vad jag faktiskt BEHÖVER.

Blir TOKIG för att det inte går att beställa på kicks.se! Nu har jag skickat mail till deras kundservice. Jag vill ju ha Clean Summer Fun Duo och den fanns inte i butiken inne i stan! Nu har jag ju inte kollat om den finns på Strömpilen, måste ringa dit och kolla.

Nu har jag svamlat nog för idag.. 😀

4 responses to “28 juni

  1. Kirunasystern

    På Clas Ohlson hade dom en turkosfärgad klocka! Fanns med i senaste reklambladet. Kolla där!

  2. Ha ha jag skulle just tipsa dig om turkos klocka på Classes! Min jobbarkompis hade köpt en vit..men nu kom jag på att den turkosa var visst slut:( De var skitsnygga!

  3. Inget som finns på Kicks i Sthlm som jag kan köpa och ta med?

  4. Det är bra att du inventerar garderoben och faktiskt funderar på vad du faktiskt behöver. det har jag gjort hela året…Och då undviker man impulsköpen.
    Sv: tack för lyckönskningar inför flytten 🙂 Det känns spännande just nu.

Leave a Reply

