27 juni

Sådär, då var helgens tre nätter avklarade. Tänkte ställa klockan att ringa lite tidigare idag ifall det var fint väder men orkade inte. Och givetvis var det fint väder. Nå jag får sola i morgon istället innan jag beger mig ner på stan för att kolla och kanske shoppa lite. Har iallafall bestämt mig för att inte köpa träskorna som jag tänkte, jag har ett par bruna sandaletter som jag bara använt en gång och jag tror att de funkar lika bra 🙂
Men jag ska kolla om Ur & Penn fortfarande har rea för jag vill ha en färgglad klocka trots att jag har några redan. Och så ska jag kolla setet med Cleans sommardofter som ska finnas på Kicks – vill haaaaa!! 😀

Jag måste ju  bara tipsa om Lush schampokakor! Jag köpte en att ha som reseschampo och jag fullkomligt älskar den! Jag älskar den så mycket så jag använder hellre den än mitt dyrschampo och balsam som kostade 300kr/flaska! Jag använder Godiva som  har lite balsam i sig och det är helt suveränt tycker jag, så suveränt så Micke fick köpa mig en till! Eftersom jag använder en hemma så vill jag gärna ha en extra ifall jag glömmer den nånstans, jag brukar kunna vara ganska bra på det 😉

Nu ska jag glo aktivt på Project Runway!
Kraaaaam på er!

Leave a Reply

