Tillbaka i stan

Jahapp då var man tillbaks i stan då, och i morgon är det jobbet som gäller igen. Som tur är så börjar jag först kl 11 så lite sovmorgon får jag men vi ska passa på att handla när vi ändå har bil.

Det har varit skönt att vara hemma trots att det regnat mest hela tiden. Vi har bastat två gånger och igår efter bastun så grillade vi korv i kaminen efteråt vilket tog typ 10 min om ens det! 🙂 Ruggigt gott var det iallafall!

Idag var vi in på Kupan i Luleå, köpte ett par sneakers i tyg som hade lite retrokänsla över sig. 45 kr kostade dom, som hittat! Loppisen i finska Pello hade ingenting när vi var in där i måndags men det är ofta som de har skräp. Är mycket kläder som inte är hela till exempel, fattar inte varför folk skänker sånt?! Jag brukar då slänga sånt som är slitet. En bra regel är att tänka “skulle jag köpa det här själv?”. Om man svarar nej på den frågan, varför skulle någon annan vilja köpa det då??

Leave a Reply

