17 juni, äntligen fredag

och idag jobbar jag bara till 12, sen vroomar vi iväg mot byn! Ska äta lunch på kina först, och göra ett ärende åt brorsan på Teknikmagasinet men det borde gå fort.
Ska bli så skönt att komma till Neisten, känns som om det var evigheter sen jag var dit sist. Men först ska jag göra bort en halv jobbdag 🙂 Vilken lyx att få sluta kl 12! Helst hade jag ju varit ledig hela dan men i brist på bröd så tar man limpa.. 😉

Nej ska gå över packningen en sista gång, och sätta mina stackars chilisar (de jag inte ska ha själv) i en påse och ta till jobbet och säga “Vassego’a” så får vi väl se om det är nån annan än Mia som vill ha 😀
Ha en trevlig helg y’all! Höres!

Leave a Reply

