5 juni

Och vet ni – jag skriver bloggen på min stora laptop! 😀
Jag lämnade in den till PC-verkstan så nu är den fixad! Ja inte usb-kontakterna för det hade kostat typ 3500 kr att fixa och det hade det inte varit värt, men datorn är uppdaterad och har en fungerande styrplatta – HURRA! Nu ska jag bara försöka hitta en adapter till minneskortläsaren så jag kan föra över saker från/till min mobil så är allt toppen igen 😀

Har varit ledig igår och är ledig idag så jag laddar batterierna rejält. Igår var ju Micke till Härnösand för att se Umbilical brothers så jag hade en riktigt mysig hemmakväll: gjorde pizza och drack vin till medans “Marie Antoinette” gick på teven. Var till Iksu och solade lite grann men jag är liiite röd på baksidan så jag ska nog vänta några dagar längre till nästa solning. Däremot verkar jag inte ha fått utslag den här gången vilket jag fick gång 1 och 2. Jag hoppas ju att det ska bli så varmt så jag kan ligga på balkongen och sola snart och det blir det säkert. Eller så är det jag som måste vänja mig och sluta vara en sån fryslort! 😉

Idag ska vi cykla till Strömpilen, jag såg att HM hade rea på sin hemsida så jag vill till en butik och kolla och Micke var inte svårövertalad. Vi ska bara äta lunch och sen hoja iväg 🙂

One response to “5 juni

  1. Adapter, menar du som du kan sätta det minililla minneskortet fr mobilen i? Ni köpte ett i Thailand som ni inte hade någon användning för och som ni lämnade hos mig, kan det vara nåt?

Leave a Reply

