Uppe med j**la tuppen

Ja det kanske hade varit klokare att vara på lab i måndags men då var jag ledig och skulle iväg på stan så jag ides inte så därför tar jag mitt straff idag.. Uppe sen 5 och dessutom hade jag kväll igår :-S
Nå jag får sova i morgon istället, då börjar jag 14 🙂

Det har varit en fullspäckad vecka hittills men ack så kul! I måndags fikade jag med Harriet på Café Station (jag kan rekommendera cheesecake med pecannötter mums) och därifrån gick jag sen direkt till Sjöbris där det var middag med jobbet.  Det var riktigt trevligt med god mat, vin och mycket skratt & kackel.  På måndagar har de italiensk buffé och buffé är ju perfekt egentligen, då kan man välja precis vad man vill äta 🙂 Tyvärr var det inte väder för att sitta ute men det är väldigt trevligt inne på båten också.

Igår började jag dagen på Nail Design School där det blev fransk manikyr den här gången. Fick dessutom höra att min förbannelse fortfarande är aktuell;  Annie ska ev flytta till London i höst! Jepp
Nu vet jag ju att det finns fler duktiga på NDS men det är ändå så jävla typiskt, alltid när jag hittar nån som jag tycker är bra/klickar med. Hittills är det väl 3 frissor jag blivit av med.. eller nåt.. Få se när Lisa (min frissa) kommer på att hon ska sluta!?

Åh vad jag känner mig opepp att jobba idag.. It’s gonna be a very loooooong day känner jag på mig. Fast om det känns jobbigt kan jag alltid ta en tårtbit, det blev några tårtor kvar igår när Barbro avtackades.
Ha en bra dag everyhopa!

Leave a Reply

