25 maj

Det är tack och lov bara några timmar kvar av andra natten, sen är jag ledig i morgon. Tror jag ska fara in på stan i morgon för jag vill kolla lite på KappAhl och Gina. Jag får förvisso inte lön förrän på fredag men prova kan man alltid göra och kanske lägga undan om det går, och sån otur kan jag ju inte ha så jag provar nåt i morgon och så är det slut på fredag.. eller ja, det kan jag ju faktiskt ha! 🙂

(åh fy 17 så trött jag är just nu)

Det suger lite i både piercing- och tatueringstarmen men jag vet ju att det inte är så jättebra att göra nåt av det just nu med tanke på att det snart är sommar, sol och bad men jag får se. Kanske jag gör min tragus som jag funderat så länge på eller så sparar jag det till hösten. Sen är jag sugen på att göra en tatuering på vristen alt. foten för det tycker jag är snyggt men det lär ju aldrig bli av. Problemet med mig är att jag har för många idéer men det är väl bara att b örja nånstans och sen beta av dom 😉

Hmm finns det månne nån mer värdelös reklam än den för Head & shoulders med Henke? “Nedsläpp! Slutsignal” Kunde han inte prata mer än så? Nee den suger big time om ni frågar mig.

Nu lite kaffe igen tror jag.

2 responses to “25 maj

  1. Många tankar på småtimmarna 😉

    Hoppas du får trevliga lediga dagar och hittar nåt som du borde LÄGGA UNDAN…det är en klok sak för annars så hittar du kanske aldrig plagget igen 😉

  2. HAHAHAHA!!!! Vi stör oss också såååååå mycket på reklamen med Henke. Känns som att han har övat, övat och övat på sitt tjocka manus inför reklamfilmen och ändå känns det ansträngt under hela filmen (som att han verkligen måste koncentrera sig och hålla tungan rätt i mun när han pratar)……..
    😉

Leave a Reply

