Sagan om ringen

Som ni vet så har jag haft borta min nya tornedalsring sen Telefoni-SM i Stockholm och jag har verkligen letat överallt efter den! Jag har ringt hotellet och frågat om de hittat den där och jag har mailat Bromma flygplats ifall jag tagit av mig den när jag tvättat händerna och sen glömt den men ingenstans fanns den!
MEN idag hittade Micke den!!

Vi plockade ur och städade överskåpet i köket och där fanns en påse där det låg en halv Allevo-bar. Micke öppnade påsen, kikade in i den, sa “Älskling, hade du med den här till Stockholm!?” och drog upp ringen!!
Wiiiieee! Jag är så glad så glad!!

Tänk att magkänslan hade rätt när den sa att jag inte tappat ringen (fast jag var iofs nästan hundra på att den var på jobbet …) 

5 responses to “Sagan om ringen

  1. Men jag SAAAAAAAAAAAA ju de!!! Grattis!! Vad kul 😀 Dejt snart?? Kram

  2. Den som söker hon (eller han kanske 😉 ) finner… Grattis

  3. “Det som göms i snö….”

    Eller kanske “Det som göms i snacks…”

    Kul att du hittade ringen – förstår din lycka 🙂

  4. Wiie! förstår också din lycka 😉 hade blivit jätteledsen om min försvann, dom är ju så fina & inte direkt billiga heller.

  5. Skönt att ringen kom tillbaks! Men – vilket otippat ställe att hitta den på… Är väl inte fösta stället att söka efter juvelerna på?!

Leave a Reply

