24 mars 2011

Huh jag känner mig lite sliten den här veckan, sitter det månne kvar lite från helgen?! 😉

Jag sov verkligen hela vägen till Piteå förra fredagen. Vaknade bara till när bussen stannade, öppnade ett öga för att se var vi var och sen somnade jag om igen. Det vart en helt galet rolig helg! Fredagen blåstes det ballonger, åts popcorn och dracks vin. Lördagen kutade jag och At omkring i affärer så smått innan vi var till A-le på födelsedagsfika (Julia hade haft kalas) innan vi fixade till oss lite grann.  Det var inte helt hundra att vi skulle ut men vi resonerade som så att det var bättre göra oss i ordning för att sen banga än att dricka vin och komma på att vi skulle ut och måsta fixa oss då.  Anki kom oxå till At så vi satt där och drack vin å surrade innan vi for över till A-le och satt där en stund. Hips vips så vart det utgång för mig, At och Anki.
Galet kul hade vi!! Efteråt kom jag på att jag inte lämnat dansgolvet alls under tiden vi var på Olivers! Jag var inte ens och “pudrade näsan”! Inte konstigt att jag hade ont i stortår och höfter dagen efter! 😀

Söndagen var det lite lågtryck för oss allihopa och eftersom jag inte sovit särskilt mycket så sov jag gott på tåget 🙂 Ska helt klart åka tåg fler gånger! Det är lite synd att det inte alltid passar att åka tåg härifrån till Luleå men när jag ska hem så passar det ju, måste bara komma ihåg det! Är jag dessutom ute i god tid så kan jag köpa biljett från 95 kr enkel väg vilket är mycket billigare än 295 kr som bussen kostar.

I morgon börjar jag 8, så skönt det ska bli att få sova en timma längre än idag. Jag måste packa när jag kommer hem för på lördag åker vi till Stockholm för att sen åka på en 40 timmars kryssning till Helsinki. Det ska bli kul och intressant att få se lite av Helsingfors också, vilket vi kommer göra på söndagen. Nu är det ju inte så mycket affärer som är öppna men verkar det trevligt kan vi ju alltid åka tillbaks nångång 🙂

Nu glo teve innan det är dags att nanna kudde. Jag ser fram emot min fyra dagars ledighet – woohoo! Jag hoppas det blir bättre väder, är inge kul med snålblåst och snö/hagel 😦

2 responses to “24 mars 2011

  1. Kul att ni hade roligt förra helgen! Och ännu roligare med kryssning, jag vill också!! 🙂 Här mot våren när vägarna blivit mer bara måste vi nog ta en tripp till Umeå också & hälsa på er, det är ju skamligt att man aldrig varit hos er så många år som ni bott där. Ha det bra, kram!

  2. Ehum……

    Lain

    ehum……

Leave a Reply

