18 mars 2011

Åh så trött jag är just nu! Jag har 1,5 tim kvar av natt nr 2 och jag sov inte särskilt bra mellan de båda nätterna. Ska äta frukost lite senare och vänta på att bussen mot Luleå går 0745, jag ska nämligen dit över helgen. Väskan är packad, som vanligt med för mycket saker, och det ska bli jättekul få umgås med tjejerna! Har skojat åt A-le att surrkontot börjar vara till brädden fyllt och det är fanimej sant för oss alla tre. Gissar att det kommer bli en del vin för oss oxå, jag vet då att JAG vill ha vin!! 😀
Få se om det blir utgång för oss eller om vi håller oss hemma, jag hade då inte räknat med utgång men då Anki var sugen och man kan aldrig så noga veta med At så tog jag iaf med mig så jag är redo för paaar-teey ifall det blir av.

Jag vill ha nya skor! Jag går mest i mina dyra Asics, antagligen för att jag oftast får ont i ryggen om jag går i nåt annat men jag skulle vilja ha nå snygga kängor eller nåt att ha med jeansen. Nu är mina jeans snäppet för långa så helst ska det vara nåt med lite klack. Jag har iofs mina basketskor med klack som jag köpte från Deichmann men det känns ännu som att det är lite för halt att ha nåt med klack. Jag kan ju halka och slå mig!! Fast så ska man väl inte tänka egentligen… Jag kan ju halka hemma i badkaret också! 😉

Hade nyss på “Toddlers & Tiaras” på teve.. Är det inte ganska sjukt av en mamma att sitta och önska att hennes dotter vore mer som en annan tjej?? “Lindsey är så lugn och vacker, jag önskar Cassidy var mer som hon”
Huja jag blir nästan mörkrädd av skönhetstävlingarna för ungar! Det är tandproteser, lösnaglar, full make-up och spray-tanning som gäller OCH FLICKORNA VAR 5-8 ÅR! Och sen ska de strutta omkring på scen i minimala baddräkter med ett stort men ack så stelt leende på läpparna och försöka vinna i olika kategorier.  Undrar om det ens finns såna tävlingar här i landet?

Två timmar kvar innan jag kan somna gott.. Med min tur har jag väl piggnat till och kan inte sova en blund på alla fem timmar som bussresan tar. Då vet jag då att det blir koma till kvällen :-S

4 responses to “18 mars 2011

  1. Vad skoj med tjejfest! 🙂 Ha så roligt nu och drick lite vin för mig med. kraam!

  2. Ha en riktigt mysig helg (med MYCKET vin *mmmmmm*)

    Kramis!

  3. Var ju förbi på lassa o frågade efter dig.. du hade just varit på röntgen tydligen så jag bara missar dig heeeeela tiden. Saknar dig faktiskt!! Ha så kul o drink some wine nu!! *tycker* Kram kram 😀

  4. Klart man ska vara rädd om sig så man inte halkar och slår sig! Jag har blivit så pass gammal så jag går inte långt utan mina broddar… Men – det sägs ju att när man blir lite lagom pottig så är man inte så rädd för att ramla och slå sig och OM man ramlar så ramlar man mjukare – så om du dricker nog mycket vin kan du säkert ha dina skor med klackar! Och OM du ändå skulle ramla och slå dig jättemycket så gör det säkert inte ont – OM du bara druckit nog mycket vin! Hoppas du får en rolig helg i Luleå. Kram!

Leave a Reply

