8 mars 2011

Oj nu vart det tätt med inlägg, måste göra bättring 😉

Var ledig igår och det var så skönt! Gjorde inte mycket på förmiddagen, passade på att dammsuga, men sen var det dags att bege sig till Hårizont på Iksu för frissabesök. Jag hade tagit en Postafen mot mitt illamående och det märktes för jag vart rejält trött där jag satt under värmen. Jag brukar iofs bli trött men nu var det mer än vanligt. Vid 1430 kom Harriet och mötte upp mig (jag satt fortfarande i frissastolen) och sen tog vi en fika på Iksu. Det är alltid så trevligt att prata med Harriet (Du är så klok och kommer alltid med så bra saker!! *kram*) och som vanligt så gick tiden jättefort. Hips vips var klockan 17 och det var dags att börja promma hemåt.
Jag såg lite av ett Bodypump-pass när jag var på toa (man såg ner i hallen från korridoren där toan var) och jag vart så sugen att börja träna igen! Kanske skulle fundera på att köpa mig ett 4 månaders kort på Iksu? Jag ska fundera vidare men inte för länge för då rinner det ut i sanden 🙂

Idag ska jag och jobba kväll, är inte särskilt pepp för det men jobba måst’ ja om jag ska få penkis. Jag får se fram emot helgen för då är jag ledig. Hoppas det är lika bra väder som det är nu, skulle inte ha nåt emot en långprommis förutsatt att mitt jädra illamående gett med sig 😦 Än så länge idag har jag inte känt av det så jag håller tummarna.
Nej nu är det dags att börja göra mig i ordning och bege mig mot “stacken” 😀

3 responses to “8 mars 2011

  1. Tack själv! Visst är det märkligt att tiden bara rinner iväg! Så klart ska du fixa Iksukort nu Inger! Hejja dig!! Kram

  2. jaa, börja träna=urhärligt! För något år sedan körde jag pump och nu är jag “fast” i ridningen.

    Kul att du använder ordet penkis, länge sen jag hörde det. Undrar om det är ett dialektalt uttryck för oss tornedalingar?

  3. …och uttrycket bolkki använder jag också 🙂

Leave a Reply

