1 mars 2011

Hips vips så var det en ny månad, vart tog februari vägen!!? Det verkar också som att mitt illamående försvann, eller så var det så att det hoppade vidare till mina kollegor. Huja tänk om jag smittat dom? Tänk om mitt illamående faktiskt var magsjuka, men hur kunde jag veta i så fall?
Insåg idag (samtidigt som jag insåg att det var en ny månad) att jag varit utan godis ännu en månad så det är väl lika att köra vidare. Ska nog ta och modifiera mitt intag av annat oxå. Ja jag har inte helt hållit mitt BFU-löfte *skäms lite* men det ska jag bli hårdare på, så även vad jag äter istället för godis som glass och chips. Nu i helgen åt jag iallafall mina efterlängtade ostbågar så nu vill jag inte ha såna på ett tag iaf 😉 Hmm kanske skulle testa vara helt utan ett tag?! Bara för att se hur det går? Ja BFU kan jag ju köra men det andra.. Tål att tänkas på. Idag var jag sugen på nåt lite smarrigt så jag tog ett äpple som jag skalade och klyftade, lade i en form och strödde över lite socker och kanel. Drizzlade över lite flytande margarin och så mikrade jag det i 2 min (lite länge var det kanske). Till detta goda åt jag lite Delikatessyoghurt vanilj. Supergott och inte alltför onyttigt 😀

I morgon är jag ledig så då ska jag inte göra många knop alls! Jag ska SOVA, inte kliva upp kl 5 som i morse, och hoppas på att det är lika fint solsken som idag. Vore inte helt fel med en långpromenad i solen 🙂
Sen på kvällen blir det middag på Sagami, iallafall är det planerat så. Jag har redan småspanat på menyn. Blir det inte sushi för mig så blir det nog Yakiniku med sushi till förrätt. Kanske en dumpling eller vårrulle också.. muuumms
Vem vet, jag kanske slår på stort och tar mig en japansk öl till maten. Det är ju faktiskt onsdag i morgon 😉

One response to “1 mars 2011

  1. Hoppas att middagen blev lyckad och god. Att det blev en födelsedagsskål!

Leave a Reply

