21 februari -11

Ännu ett nattpass är snart slut och snart får jag fara hem och sova! Jag är ledig idag och jobbar 7-morgon i morgon så jag lär inte sova så länge på dan med följden att jag kanske är lite extra koko under kvällen men jag måste göra så för annars lär jag inte kunna somna på kvällen. Egentligen är jag ledig två dagar efter natt men jag har bytt med Mia då jag åker till Luleå på fredag fm så istället för att jobba fredag så jobbar jag alltså tisdag.

Jag har suttit och skrivit en liten shoppinglista inför fredagen, jag har tänkt gå på stan när jag anlänt till Luleå. Kanske får jag sällskap av A-le, kanske får jag gå själv. Jag får se vilket det blir. Jag har iallafall tänkt äta lunch nånstans när jag kommer fram, om tåget är i tid så blir det 1135, och sen ranta runt på stan. Jag vill inte gå på stan på lördag men har lovat At att jag kan haka på om hon vill ha sällskap. Nu pratade hon iofs om att kanske fara på Storheden istället (HOPPAS) så jag får väl se. Tanken är iallafall att jag ska göra klart mitt på fredagen 😀

En sak jag ska köpa är OSTBÅGAR, och gärna då jumbobågarna som kommit tillbaks! Var så jättesugen igår, hade nästan kunnat döda för ostbågar då. Idag har jag mest varit sötsugen men trots att det ligger en chokladbit på köksbordet så har det inte varit frestande. Jag menar – vem skulle veta att jag ätit godis!? 😉

Igår var jag verkligen jättetrött på morgonsidan så jag försökte göra allt för att hålla mig vaken. Jag hade tagit med mig mitt hopprep men hoppa barfota var ingen hit! Efter att ha missat några gånger och blivit alldeles röd på tårna (AJAJ) så struntade jag i det. Däremot så tog jag utfallssteg till skrivaren för att hämta utskrifterna 😉 Och ja, jag hade persiennerna nedddragna! Var lite för mycket “silly walk” över det hela för att synas över hela parkeringen haha. Idag funderade jag på att åla till skrivaren men då jag precis fått mensen och det inte är så trevligt att röra på sig, än mindre ligga på magen, så gjorde jag lite utfall igen. Hopprepet försökte jag mig inte ens på idag.

One response to “21 februari -11

  1. Så de blir lulä på fredag? 😀 Hoppas du får skitkul.. Hmm.. kaaaanske tigger om en lushpryl hihi.. Kramkram

Leave a Reply

