En liten börs..

Tänk att nåt så litet kan göra nån så glad…
När jag har varit och gjort naglarna tidigare så har Annie, som jag går hos på NDS, tyckt att min svarta börs som jag köpt i Thailand är så himla snygg så jag har tänkt tanken att jag skulle ge en åt henne. Jag köpte ju några stycken på 10 bahts marknaden i olika varianter som jag tänkte sälja på Tradera men har istället gett bort dom plus att jag har några själv (en svart som börs, en lila som mobilväska och en röd som festbörs). Nå iallafall, idag när jag for och gjorde naglarna så tog jag med en svart som jag sen gav åt Annie. Hon blev såå himla glad, jag fick tom en kram  😀
Tänk att jag kunde glädja henne så, det gjorde MIG glad!! 🙂
Man tänker så sällan på att det behövs så lite för att göra nån glad, kanske tom göra en annan människas dag : en liten börs, ett hej till en bloggskriverska, beröm för hår/naglar/kläder osv.
Det ska iallafall jag tänka på i fortsättningen

PS. jag har några börsar kvar om det är nån som behöver en 😉

2 responses to “En liten börs..

  1. Så sant så sant….oftast är det dom små sakerna som gör en så glad…och beröm gör aldrig ont! Eftersom du inte lagt ut nån bild på dina fina naglar så kan jag ju inte säga nåt om dom. Men det brukar ju alltid bli lyckat!Kram

  2. De är ju helt underbara de där börsarna!! Min är en riktig partykompis haha 😀 Kram

Leave a Reply

