Utmaning från Sanna

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
övningar. De är inte steg som ska tas ett
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Micke som sitter brevid mig i soffan och spelar tv-spel
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Knight & day på dvd igår
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
10 (oj så fel jag hade! Sneglade sen mot klockan, den är 1029)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Suspekt musik från Mickes tv-spel
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår på dan, vi var in på stan en sväng
7. Vad tittade du på innan du började svara på dom här frågorna?
Kollade Mias blogg och så facebook
8. Vad har du på dig?
Mysbyxor, yllesockar och en pösig tröja
9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?
Minns inte alls
10. När skrattade du senast?
Det var nog igår, idag har jag knappt vaknat
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, Billy vitrinskåp med dvdfilmer, tavellister med tavlor och ljuskoppar
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nej det tror jag inte
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Kul!
14. Vilken var den senaste film du såg?
Knight & day
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Det skulle säkert bli en massa saker som eg är onödigt som tex en ny mobil och säkert lite kläder & skor. Jag skulle passa på att resa för pengarna och så skulle jag nog ge bort lite till familjen 🙂
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
När jag var liten så ville jag bli frisör eller polis
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle få folk att sluta bråka, få slut på krigen!
18. Tycker du om att dansa?
Oh yes 😀
19. George Bush?
Usch, han är ju korkad
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag vet faktiskt inte. Finns namn jag tycker är fina men passar dom? Oscar har ju min opel hetat, och Max går inte pga “slemmige Max” i Sthlm 😉
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Nja inte hela tiden men det skulle vara kul att ha en lägenhet eller ett hus utomlands nånstans varmt dit det inte tar så lång tid att åka 🙂
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen, här finns många som vill träffa dig igen!
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Jag har inte så många bloggskrivare som läser min blogg numer, men Micke, LenaK och Lain

One response to “Utmaning från Sanna

  1. Japp, jag har svarat!

Leave a Reply

