Utmaningar

Det verkar vara inne med utmaningar i år: Micke har 1 utmaning per vecka, Mia kör oxå 1 utmaning per vecka, jag ska vara utan godis i januari (iallafall till att börja med) + “BFU” (Bara Fika Ute), har sett en sida som har en yogautmaning – ett pass varje dag och nu såg jag att Stadium oxå har en utmaning – jointhemovement.se. Funderar på att haka på den… ska fundera nån dag till för isåfall måste jag ju köpa hem lite grejor. Som tur är så har de ett bra erbjudande på hemsidan på just de grejor som behövs för att joina the movement 😀

2 responses to “Utmaningar

  1. Jag utmanar mig själv varje dag: lägga mig tidigare än kl 23, inte äta chips till “halv åtta hos mig” varje kväll, inte ställa upp och göra allt alla ber och inte ber mig om att göra, göra några saker av det som står på alla mina “kom-ihåg-listor”… Och vet du – jag förlorar utmaningarna VARENDA DAG!!!!

  2. Jag tycker du ska åka pulka nedför en backe innan vintern försvinner (utmaninglight alltså).
    Om pulka inte finns – stjärtlapp
    Om stjärtlapp inte finns – svart sopsäck
    Om sopsäck inte finns – ica-kasse

    GO INGER!!

Leave a Reply

