Svängdörrar

Jag undrar vad det är med mig och dörrar/lådor egentligen?? Jag har så himla svårt för att stänga dom ordentligt, ja inte ytterdörren då förstås.
Alltsomoftast kommer jag ut i köket och ser städskåpet stå på vid gavel, eller skåpet där vi har matlådor.. En ful ovana eller bara ren och skär glömska? Hur ska jag veta?

3 responses to “Svängdörrar

  1. Ha-ha-ha! Runs in the family! Fråga Wälli hur många lådor/skåpluckor han brukar få stänga dom gånger han får för sig att “ta en runda”. Och det är INTE han som lämnar dom “ostängda”…

  2. Vårat städskåp kan jag förstå, eftersom man TROR att det ska gå igen när man puttar till det – men det gör inte det!
    Resten…jag, det kanske är arvegods då, som Lena skriver. 🙂

  3. Jag tror det är en slags sjukdom eller nåt? Ja lider av samma men vet inte hur jag ska bli kvitt det 😛

Leave a Reply

