3 okt

Jag förstår inte vart veckorna tar vägen numera!! Tycker de bara springer förbi, snart är det jul och julstök. Men ju fortare veckorna springer, desto fortare blir det tatueringsdags oxå – WOOHOO!!
Har faktiskt mailat och sagt att ifall de får återbud så har jag inget emot att påbörja tatueringen tidigare.. Jag har ju pengarna så det är ju bara att börja egentligen 🙂

Har inte gjort så många knop i helg. Jag vann ju en vinflaska i lotteriet så i fredags tog jag en prommis till jobbet för att hämta den. Jag tog på mig min stegräknare och gick en ganska lång omväg men när jag kom hem så såg jag att batteriet tagit slut, det var bara 2700 steg registrerade. Lite surt men jag vet att jag gick ganska länge 🙂
Passade på att gå in via den Södra Entrén på Nus, den helt nybyggda delen, och där var det ju bara såå fint! Fräscht, ljust och högt till tak.

Igår var jag liite seg då det vart lite för mycket vin för liten Inger i fredags *harkel* men shit happens. Hoppade på cykeln och skulle vara på Kupan men där var det igenbommat utan lapp vart de flyttat nånstans!! DÅLIGT tycker jag!!
Sanna – vet du vart de flyttat? Är de där borta där de har möbler oxå??
Cyklade till Myrorna istället där jag köpte två svarta toppar (det är mkt svart i min garderob just nu) för 110 kr = sånt gillas! 🙂
Sen över till Coop där jag handlade lite grann och insåg att cykelkorgen på reservcykeln är mindre än den på min ordinarie, så jag fick vackert ta en påse i handen.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Kanske ta en prommis till Helena och dricka kaffe 🙂 Det är inte så roligt väder ute men man kan ju inte få allt heller 😉
Får kanske avvakta och se om det börjar regna. Det är ju fortfarande väldigt mycket dag kvar 🙂

2 responses to “3 okt

  1. Du sku ha kommit.. jag hade lite glass 😀 B&J *kramelikram*

  2. Oj så dåligt! Jag ska genast framföra klagomålet utan att nämna namn! De finns numera i samma hus som Mio, till höger om deras entré finns den nya Kupan, men jag tror inte de öppnat för allmänheten än. Ska ta reda på det!

Leave a Reply

