Sk*tväder

Fy f****n så less jag är regnandet!! Jag hatar att cykla när det vräker ner, jag hatar att cykla när regnet är som en dimma, jag hatar att cykla i regn PUNKT!
Om det regnar i morgon bitti så tar jag bussen har jag tänkt men säkert har jag glömt det i morgon och snåltarmen värker så det blir att jag cyklar och så svär jag eder igen!!

Jobbar dag nu torsdag och fredag fast fredag jobbar jag bara till 14, sen hoppar jag på bussen mot Luleå! Är långledig, Kim fyller 18 på lördag, Viktor har konsert på söndag plus att A-le har flyttat till Luleå så det blir bara skojsigheter i helg. Ska vara i “Gamelschtan” under helgen och sen åker jag till A-le och hälsar på där i början av veckan. Nästa torsdag jobbar jag igen så jag har gott om tid att umgås med alla, ingen stress här inte! 😀
Funderar på om jag ska vara ut på fredan eller inte. Jag flaggade åt At att jag var sugen, först sa hon nej (har förra festen i färskt minne) men sen verkade hon sugen. Nu har jag inte hört nåt från henne så jag räknar kallt med att hon inte vill. Har frågat Ewa om hon är sugen men hon verkar inte heller så “på” men jag funderar allvarligt på att åka in själv! Jag är sugen på att dansa järnet och för det behöver jag ju faktiskt inte festa sååå jag skulle ju kunna fråga Ewa lite snällt om jag får låna hennes bil och så kan jag åka in nykter! 🙂 Då blir det dessutom en billig kväll 😀
Nå jag ser ju hur det känns på fredag.. Kanske är jag supersugen eller så är jag totalt anti. Bäst att vänta och se och inte göra för mycket planer 🙂
EN sak vet jag iallafall = jag är sugen på shopping!! 🙂
Och på att bada bastu!! 😉

One response to “Sk*tväder

  1. Have fun!!! Hoppas att du slipper regn.

Leave a Reply

