22 augusti

Det har varit en lååång dag idag..
Var ut med Sanna och Helena igår så jag var väl hemma vid 0230 i natt. Kl 9 var jag uppe och vaken (nåja)
Har städat, diskat och handlat. Naturligtvis så började det ösregna när jag skulle gå på Ica men jag har ju regnkläder så det var bara att dra på sig dom och bege sig ut.
Jag hade tänkt rensa garderob och byrå idag men det vart inte av. Jag får göra det nån annan dag, kanske nån kväll i veckan om jag får långtråkigt.

Micke har ju åkt till Sthlm för att gå skola men ännu jag har inte hunnit känna efter så mycket hur det är att vara gänka. Jag har ju jobbat två nätter och då har jag ju mest sovit på dan. I fredags for jag ner på stan när jag vaknat och gjorde lite ärenden (men glömde liks hälften typ). I lördags sov jag till 10 men hann ändå vara på Myrorna och Rusta sen. Det blev liiite stressigt sen när jag skulle göra mig i ordning för att åka till Helena men tur i oturen så fick jag skjuts av Johan och Sanna så jag slapp cykla i regnet.
Vi hade bokat bord på Allstar till 18 men ringde och sköt på det så efter 19 var vi där. Åt god mat, drack lite öl och sen for vi vidare till Harrys. Drack lite öl, spelade Jack Vegas och surrade ännu mer innan vi gick vidare till Bishops 🙂
Ja och resten vet ni typ.. 🙂

Ska snart göra kväll för jag är lite trötter och i morgon börjar jag 7 😦
Hoppas det inte regnar för det är fan så tråkigt att cykla till jobbet i regn. Fördelen med att ha cykelhjälm är att håret inte blir blött iaf. Vill jag vara på den säkra sidan drar jag upp huvan dessutom 🙂

Hmm funderar.. jag har sett ett par skor jag skulle vilja ha men jag har ju inte fått lön ännu. Ska jag vänta tills lönen kommer och riskera att skorna tagit slut eller ska jag låna pengar av mig själv och köpa dom kanske redan i morgon?! Jag vet nog vad ni tjejer tycker = låna och köpa i morgon eller hur?! 😉

  

Bilderna är uppenbarligen inte tagna av mig 😉 utan av Sanna och Helena 🙂 (Hoppas det inte gör nåt att jag lånar dom?!)

7 responses to “22 augusti

  1. Massor av aktiviteter. Kul.
    Svar på frågan; Ja 😉 Vill du ha dom, låna!!!

  2. Man kan också köra den gamla hederliga “lägga undan”.
    Lägg undan dojjorna och köp dom när du har fått lön. 🙂

  3. Najsiga bilder 😀 Den ena ser ju ut som jag haha… just ja! *påminner mig själv om pengarna för lush* Klart du ska köpa dem!! Kram

  4. Ett tips från skofetischisten: LÅna av dig själv och köp imorgon!! 😉

    Fina bilder – ser ut som ni hade skoj! 🙂

    Krampådej!

  5. Ni verkar ju ha haft en glad kväll…
    Ang. skorna – slå till och låna av dig själv! För tar dom slut så lär du gräma dig. Och ångrar du köpet så kan du alltid lämna tillbaks skorna.

  6. KÖP! Annars finns dom ju inte kvar. Klart du får nalla bilder ! En kul kväll hade vi 😀

  7. 5 av 6 säger låna och köp.
    Tror jag ska ta och hålla med så blir det 6 av 7, eller hela 85%, som är FÖR ett omedelbart skoköp. 🙂
    :-*

Leave a Reply

