23 juli

Det verkar kunna bli sol idag, härligt! Då får jag ställa klockan och se om det går att sola, gör det det så kan jag sova på balkongen en stund innan jag ska fika med Sanna och Helena kl 15 🙂
Har tänkt promma ner till Strömpilen så jag får kryssa en halvtimma på mitt motionsschema, dessutom håller de ju på med vägarbeten så det är kanske inte så kul att cykla dit ner. Ska passa på att vara in på Din Sko och titta oxå, är lite sugen på nya partyskor inför nästa helg då vi ska ha tjejfest i Luleå 🙂

Var ner på stan i veckan men det vart då totalt misslyckat!
Jag var så sugen på att shoppa lite grann men blev på dåligt humör nästan direkt jag och Micke kom ner på stan. Det kan ju ha  berott på att det var precis innan jag fick “röda veckan” iofs.
Först var vi på biblo, ingen av de böcker jag tänkt låna fanns inne. Jag kom på två andra böcker jag kunde låna, kollade i datorn om de fanns inne och på vilken hylla de skulle vara men när jag gick för att hämta dom så fanns de inte där!!!? Hädanefter ska jag reservera de böcker jag vill låna för då vet jag iaf att de finns i hyllan för reserverade böcker!! Och jag får meddelande när de finns där!!
Sen var jag på Kicks för att kolla nagellack och sololja.. Jag tänker inte ligga och steka med olja utan jag ville bara ha nåt för att boosta brännan de gånger jag bara kan sola en kort stund. Nå iaf, jag började fundera att jag nog hade ett lack hemma som funkar och sen visste jag inte vilken olja jag skulle ta; kokos eller karoten?! Jaha, ingen shopping där då..
Gick in på Gina för att kolla ett linne som jag sett på nätet. Jag gick en snabb runda i butiken men inte f*n såg jag linnet och jag kom inte ihåg vad det hette för att kunna fråga personalen. HM och Gina tycker jag är de värsta affärerna som finns! De är så röriga så jag orkar nästan aldrig leta efter nåt som jag sett på nätet!!
När vi sen var på väg hemåt så kom jag på att jag totalt glömt bort att jag skulle kolla och prova skor på Skopunkten! DOH!!

Nu ska jag ju kolla DinSko idag så jag får väl ta Skopunkten på måndag eller tisdag 🙂 Måste ta och prova mina kjolar, om jag fortfarande kan ha nån av dom så jag inte är helt utan kläder inför nästa helg.
Jag vet ju inte hur mkt tjejfest det blir – Anki åker utomlands och A-le vet inte än om hon kan komma men nog vet jag att jag och At kommer ha kul ändå. Kanske hon har nå kompisar som oxå hakar på, vi får se 🙂

Neeh nu ska jag spela lite grann innan det är dags för mig att cykla hemåt och sova lite grann. Skojade åt Micke att han får vara “förste fläskvändare” om jag ska solsova på balkongen 😉
Ställer klockan på 20 min och så får han vända på mig när den ringer hehe..

2 responses to “23 juli

  1. Sådär blir det nästa alltid när man ger sig ut i affärerna på shoppinghumör och verkligen VILL shoppa……..då hittar man INGENTING! 😦

    Hoppas att du hittar några skor på Din Sko – det är ALLTID kul med nya skor och man kan ALDRIG få för många 😉

    Kramis!

  2. Skit att jag inte kunde va me 😦 men jag o Fsson tänkte faktiskt hälsa på er snart igen 😀 Om vi får haha.. Kram

Leave a Reply

