Kerubens Plingeling

Ja fråga mig inte.. jag har på “‘Allo’Allo” och det lät bara så kul! 😛
Det är i det här avsnittet som Herr Flick och von Smallhausen ska lära sig engelska för att kunna lura motståndsrörelsen att de är engelska piloter, de står framför en skivspelare och upprepar “fa fa fa faa fa fa fa” 😀

Har ytterligare en natt i helg och sen får jag vara ledig. Micke är nere i Stockholm och har gått i zombiewalk igår men idag kommer han hem. På tisdag är det dags för fika med Harriet, det blir den sista innan semestern för nu är det ju inte alls länge kvar att jobba! WOOHOO säger jag bara! Jag skulle inte ha stått ut med att måsta jobba flera veckor till. Nu är det dags för semester och som vanligt så har jag hemlängtan igen. Det ska bli så kul och skönt att vara hemma i Neisten, ja vi kommer ju vara till Kiruna oxå för att vara på Kirunafestivalen men annars blir det byn för hela slanten!
Hoppas det blir bra väder så man slipper ha på sig långkalsonger på festivalen, det vore ju som kul om det gick att ha kjol och flippisar typ men det är kanske att ta i?! Vi får väl se.

1 timme kvar till avlösning.. Jag har ingen lust alls att cykla hem men om jag åker buss så måste jag gå hit sen i kväll och det vet jag inte om jag orkar så jag biter nog i det sura äpplet och trampar hemåt. Hoppas jag kan sova lite bättre idag – det var som sämre med det igår.
Nej, nu ska jag spela lite grann för att få tiden att gå och hållas sällskap av tåget Thomas och hans vänner! 😉

2 responses to “Kerubens Plingeling

  1. Visst är det skönt när man kan känna att semestern närmar sig!

    Själv har jag sex veckor kvar till semestern…..men å andra sidan behöver jag inte gå tillbaka till jobbet på ETT ÅR!! Tjoooohooooo!!!! ;D

    Kramis!

  2. Nej nu väntar sängen så jag är laddad i morrn för fikasurr…det ska bli så trevligt:)) Kram

Leave a Reply

