Ännu en helg till ända

men i morgon har jag natt igen så jag får ju faktiskt vara ledig på dan 🙂

Har inte gjort så många knop i helg.
Fredag jobbade jag till 17 och det var den segaste dan på lääänge. Inte blev det bättre av att jag inte kunde sluta tidigare som det var tänkt men sk*t samma – dom timmarna får jag ju ta ut en annan gång 🙂

Lördag var det kanonsol så jag tog på mig prommiskorna och gick ut. Gick till Skohuset där jag provade skor men inte köpte nånting, sen till Myrorna där jag provade en kappa som jag inte köpte. Därifrån gick jag till Kupan där jag oxå provade lite jackor – inget köp.. Så jag for på Ica och köpte mjölk, fil, yoghurt och bröd istället 😉
På kvällen var jag ut på Allstarz med Sanna. Åt, pratade, åt, pratade och så tog vi varsin öl + ett glas vin = budgetkväll mao! Väldigt trevligt var det iaf och mamma Sanna blev glad över presenten som lilla Millie fick vilket var jättekul! 😀
Tur jag vet vad de nyblivna mammorna Sanna och Helena gillar – det blir så mkt lättare då!

Idag började dagen med prommis till Ica Maxi (varför envisas mobilen med att skriva “nazi” när jag ska skriva “maxi”?!) där vi storhandlade. Eller ja stor och stor, det var inte så många middagar vi skulle handla till den här gången så det blev inte så mycket ändå.
Efter det så har jag inte gjort så mycket faktiskt.. Diskat, surfat, pratat med Ewa i telefon, surfat, ätiti tacos, faktiskt druckit ett glas vin (alkisvarning???), och glott teve/dvd.
Är sugen på att prova beställa jacka/kappa från antingen Halens eller Bonprix men det är ju alltid svårt att beställa för storlekarna kan ju diffa så mycket, kanske är bättre att kuta på Myrorna och Kupan för att kunna prova. Det verkar ju inte som om det finns nåt jag vill ha nån annanstans.

Nu är det nog nannadags, eller åtminstone “liggaisängenochläsabokdags”
Natti natti y’all!

5 responses to “Ännu en helg till ända

  1. Hehehe, min mobil vill oxå skriva “Nazi” istället för “Maxi”……..man undrar ju hur dom som lagt upp ordlistan prioriterat där?????? 😉

    Kramis!

  2. Ny design, tjusigt.

  3. Klart vi blev glada över presenterna! kanske dags att kasta min utnötta pengabörs och kasta över kronorna i min nya fina leopardmönstrade? 😛

    Gör som jag, beställ jackan i två olika storlekar och skicka tillbaka den du inte kan ha! 😀

  4. Snyggt med nya temat! *puss*

  5. Hmm.. få se om det går o kommentera nuuurå?? 😀 Kul me nytt utseende på bloggen! Kram

Leave a Reply

