Trött trött

inte i kroppen men i huvudet. Hur ska man kunna landa och ladda batterierna när man aldrig får vara helt ledig? Ska man hela tiden behöva vara på helspänn att man kanske blir inringd att jobba? Nej det gillas inte.. 😦
Nu rör det sig bara om ca 1,5 timma men ändå, jag känner mig j**ligt besviken och det är ingen hemlighet – det ÄR inte roligt att få sin långledighet avbruten för 1,5 sketna timmar! Sådeså!!
Fysiskt är det ju inga problem men psykiskt är det tröttande. Dessutom måste jag försöka boka om det jag hade planerat just de timmar jag måste jobba.
Hoppas sommarn och semestern kommer fort men inte så fort så jag inte hinner promenera bort de envisa thai-kilona!! 😉

Annars har det inte hänt så mycket:
Helena var förbi medans jag satt ute på info så jag fick se en liten glimt av söt-Bastian där han låg och sov.
Askmolnet verkar mattas av men ändå säger dom att det är på väg ett nytt moln med aska. Det återstår väl att se. Jag håller tummarna för att Viktor och gänget tar sig hem som planerat, de är ju inbokade på ett flyg som går på onsdagkväll från Chicago.
Jag är som vanligt shoppingsugen men måste vänta tills jag fått lön, då ska jag beställa smycken till mina öron. Har spanat in lite coola saker så två olika par måste jag ju ändå inhandla. Är ju lite kul att kunna byta från tunnlarna till nåt hängande, och alltid retar det nån gamm-tant! 😉
Är ruggigt sugen på att åka till Luleå oxå men det får bli nån helg lite längre fram. Då Ewa vill jag bada bastu! FLERA GÅNGER!! 😀

Nej nu är jag uttråkad så jag ska borsta tänderna och lägga mig. Jag börjar inte förrän kl 12 i morgon så jag får sova lite längre och det tror jag att jag behöver!! I morgon kanske allting känns lite bättre..
Natti natti y’all!

2 responses to “Trött trött

  1. Blir det hemsk taskig stämning på jobbet ifall du säger nej när dom ringer på din ledighet?

  2. En långledighet är ju HELIG!!! Den skulle INGEN få avbyta för mig!! *hrmff*

    Sommaren är i antågande – håll ut! (idag skiner solen och det är riktigt “VÅRIGT” här i Stockholm – man blir glad! 🙂 )

    Askmolnet verkar vara borta för nu – mamma verkar komma hem imorronbitti som planerat:)

    Kramis!

Leave a Reply

