Snart måndag igen

och jag har en tung arbetsvecka framför mig. Hoppas att det inte blir nåt strul utan att det bara är att koppla på autopiloten och köra så det ryker.

Var ut på Allstar i fredags med Micke, 1 x Tommy, 2 x Danne (?) och 2 x Fredrik. Mycket god mat, god dricka och goda skratt blev det – hur roligt som helst! Var nog tur att jag delade den sista ölen annars vete katten hur jag hade mått i lördags. Nu var jag bara däppt i däsan av vinet som jag och Micke drack, ja och så var jag lite seeeg men annars nemas problemas.
Kvällen tillbringades i telefon; hade en telefondejt inbokad med Biggan men innan hon hann ringa så ringde A-le så jag surrade med henne i över två timmar och sen ringde Biggan 🙂
Det är mycket roligare att prata i telefon privat kan jag tillägga för dom som tänker “Hur orkar du när du jobbar som telefonist” och vad ska man göra när några av ens bästa kompisar bor så långt borta?? Nä just det
Röksignaler funkar inte så bra.. 😉

Såg idag att SAS ska börja flyga från USA i morgon så förhoppningsvis tar sig Viktor och gänget hem på onsdag bara Nåntingjökull och Katla håller sig i… kratern?? 😉 Nå vi ser ju, det är ju tyvärr bara att gilla läget. Det går ju inte riktigt att lägga locket på så askmolnen försvinner.

Tack å hej för mig

Leave a Reply

