Ur elden, in i askan?

Det var väl en attans vulkan den där nåntingjökul på Island. Den spyr ut aska så hela Sverige, ja hela Europa, står still vad det gäller flygtrafik! Och på andra sidan pölen finns Viktor och orkestern.. Få se när de får komma hem, det verkar ju som att askmolnet kan börja lätta i helg. Vi håller alla tummar vi har!!

Har jobbat två nätter men nu är jag ledig i helg. Ikväll ska vi ut och äta på Allstar med bröderna Elmå plus några till. Lär bli lite gott att dricka till men vad sjutton ska jag ha på mig? Kanske mina jeans som jag fyndade på Kupan? Jag får ta och prova när jag vaknat sen. Kanske åker alt går in till stan en sväng innan Micke slutar jobbet. Blir det go’väder så är det ju vara en SYND att stanna inne!

Annars har det inte hänt så mycket. Jag tycker man gör inget annat än äter, jobbar och sover. Känner mig väldigt motiverad till att börja motionera mer, jag har ju knappt rört på mig nu i några månaders tid så jag får börja om från början känns det som. Har laddat hem och skrivit ut Martin Lidberg program för powerwalking, kanske är lättare att röra på fläsket om jag har ett faktiskt program!! Egentligen borde vi ha en träningsmatta på jobbet ifall vi känner för att träna lite grann tex när vi jobbar natt, kanske skulle gå att låna via personalklubben – jag får se om jag undersöker saken 🙂

Nu blir jag snart avlöst så jag ska logga ut och plocka ihop.
Natti natti på er!

“Wtf – why the face”

3 responses to “Ur elden, in i askan?

  1. Hoppas ni får superkul och äter massor av gott ikväll! 🙂

    På tal om jeansfynd: jag är supernöjd med de jens jag fyndade på Myrorna i Umeå! 🙂
    (även supernöjd med de jeanstights/-leggins jag fyndade på H&M i Umeå).

    Umeåshopping rules!!!!! 🙂 🙂

    Kramis!

  2. Smaklig spis!
    Jag hoppas verkligen att askan ska blåsa till…ja det överlämnar jag åt fantasin 😉 jag hoppas att Viktor med band kommer hem snart. Jag vill inte heller bli fast utan komma hem som bokat är. Alla tummar hålls!

  3. Åh jeans! Jag får ju faktiskt på mej mina men jag vill ha nya snygga! 🙂

Leave a Reply

