Sommartider hej hej

Tur att brorsan påminde mig annars hade jag glömt att klockan ska ställas fram i natt!! Förut hade jag så svårt att komma ihåg åt vilket håll man skulle vrida men nu är det busenkelt.. På våren ser man fram emot sommaren, och på hösten ser man tillbaks på sommaren
Lätt som en plätt 😀

Var på stan idag en sväng, turligtvis åkte vi in ganska tidigt så jag hann på HM innan värsta ruschen. Hann prova och köpa ett par byxor, var nämligen tvungen att ge min garderob lite HLR då jag upptäckte att mina “ha-bara” jeans börjar ha hål i sig.. Det är ju  nån som krympt mina byxor medans vi varit utomlands.. Danne är det du som busat?! 😉
Köpte oxå doftljus på nya (nå ganska iaf) butiken Hjärtero. Var in där med Helena en gång och de hade ljus med doften “Clean cotton”, eller nåt liknande, så jag var tvungen att köpa – det luktar så gott!!

På jobbet ska vi börja köra vinlotteri igen, första dragningen är på onsdag så jag var på bolaget och köpte en flaska så jag kan vara med.
Visste ni att de börjat med pet-flaskor? Det var inte många viner som hade det men jag tycker ändå det är ganska coolt! Iofs känns det lite beige men tänk så mkt lättare det blir att bära hem några flaskor!! Och ska man ut nånstans och inte vill köpa en tetra med sig så kan man köpa en pet-flaska! Dessutom är det pant på dom!! Woohoo!!
Köpte ett vin på plastflaska, få se om det smakar bra. Det jag köpte till lotteriet var dock på glasflaska, tordes inte köpa plast just för att det känns ganska beige.. 😉

Neee nu ska jag kolla hotmailen och “fejsan” en gång till, sen går jag nog och lägger mig.. och jag ska komma ihåg att ställa om mobilen innan jag somnar.
Natti natti på er!

2 responses to “Sommartider hej hej

  1. Jasså PET flaskor, jamen det e ju bra, allt som går att återvinna e ju kanon! Jag har tänkt testa Ken Creek som ska va vänligt för allergiker när jag kan börja dricka igen, så kanske jag inte får lika mycket utlslag när jag dricker vin. Men det finns nog bara på glasflaska. Brukar alltid köpa Ekologiska viner så känns det som att det är mindre allergi-ämnen i dom som man kan
    reagera på men det vet man ju aldrig.

    Ska bli kul när man kan shoppa o dricka vin igen, hehe

  2. Heeeeeej!

    Supertack för härliga påskdagar uppe i Ume.
    Jag ääääälskar shoppingen uppe hos er – gör så många fler fynd än om jag åker in till stan här i Stockholm:)

    Grattis till vinvinsten förresten!

    Kramisar!!!!!

Leave a Reply

