I’m baaack

så skönt det ska bli att blogga på vanliga stället igen.

Har jobbat mitt första pass (natt) efter semestern och tänkte slänga ihop en snabb blogg innan min avlösning kommer. Det är lustigt egentligen att trots att jag varit borta i 4 veckor så minns jag alla telefonnummer. Jag var lite orolig för inloggningarna men det var ingen fara alls. Jag kom tom ihåg hur jag ska svara 😉

Känns lite konstigt att vara tillbaka men mest för att jag måste ha kläder och skor på mig! Min vänsterfot, som jag hade lite ont i efter en snedtrampning innan vi åkte, har börjat värka lite grann igen och när vi var i Thailand så värkte den inte alls.. Ja utom när jag fick fotmassage, då tog det lite ont men inte alls så farligt.
Tyvärr har vissa kläder blivit lite trånga oxå *harkel* medans vi var borta men det tänker jag råda bot på med promenader och nyttig mat!! No more snask i tid och otid!! Beach 2010!! 🙂

Jag och Micke åkte ju på MediaMarkt i lördags i jakt på en ny mobil och nu har jag en!! En rosa Samsung GT-S5230. Än så länge funkar den bra! Det är lite piller med att lära sig den då jag hade en Ericsson (som jag ju tappade i golvet på Koh Tao och då gick sönder) och sen fick jag låna Lenas reservtelefon som var en Nokia, men skam den som ger sig. Det går bättre och bättre hela tiden 🙂

Nej nu ska jag packa ihop min dator och vänta på avlösningen som kan komma i stort sett när som helst!
Toodeloo på er!

4 responses to “I’m baaack

  1. Ah, men då kan du strunta i mitt mail där jag frågar vad du är ute efter i telefonväg. 🙂

  2. Kul med en ny mobil! 🙂

    Du kanske ska gå till läkaren med foten och säga att allt är bra när du är i Thailand. Kanske du kan få en resa ordinerad 😉

    Krampårej!

  3. Åh va nice me ny mobbe! Jag borde ta mej till affären och köpa en jag me nu innan bebben kommer. Kanske ska kolla lite imorrn om det blir lunchdejt me dej?

    Var på jobbet idag så det var typiskt att inte du var där, men jag hade ju med mej en massa onyttigheter och det finns nog kvar till dej 😉
    Du som just skrev att det blir slut me sånt nu, haha

  4. Håll hårt i nya mobilen!!
    Tänk att sko- och sockfria fötter kan vara så härligt!! Jag längtar…!

Leave a Reply

