Avresedagen

Jahapp då var det snart dags då. Om två timmar ska planet från Umeå lyfta, om en timma kommer taxin och hämtar. Ja visst vi hade kanske inte behövt vara på flyget så långt innan men det är ändå skönt att vara där i god tid om det nu är mycket folk, det är ju ändå fredag.

Var ute och åt på Allstars med bröderna Elmå, var supertrevligt och god mat hade dom. Hoppade förrätt men nallade lite av Mickes vitlöksbröd som var suuupergott! Åt en chicken burger – gott, och sen delade jag och Micke (å bröderna nallade) på double dipp; mörk och vit choklad med frukt som skulle dippas.
Har sovit ganska bra i natt, men nu på morgonsidan har det varit mer oroligt. Nu ska jag hoppa i duschen så jag blir klar nångång 🙂

Joo lite tillägg
1) jag vet inte hur mkt jag kommer skriva här under resan men ni vet ju var ni hittar mig
2) sprutan jag tog igår var min andra Hepatit B spruta så nu kan jag äta vad som helst (hepA), få en spik i foten (stelkramp) eller få blod (hepB) 😉
Kan ju konstatera att det bara är det första jag verkligen planerar – äta!! 😉

Nu dusch, sen resa
See y’all

One response to “Avresedagen

  1. SHOPPA LUGNT I BANGKOK!!!!!!!!!!!!! 😉

    Kramis!!!!!11

Leave a Reply

