Fettis-dagen

Idag är det alla överviktigas dag (ja och så semlans) nämligen fettis-dagen!! 😉

Har jobbat min näst sista natt innan semestern, woohoo säger jag bara!! Känns fortfarande ganska overkligt att vi på fredag flyger till Bangkok, Thailand. Sol och värme – jag längtar!! Hela veckan är knökfylld av saker att göra. Jag ska jobba en natt till, på onsdag ska jag färga ögonfransar & bryn på Face, plocka & packa samt ringa Ewa & Lena, torsdag ska jag ta spruta på infektionsmottagningen, fixa naglarna, ringa mamma och äta ute med Micke & bröderna Elmå. På fredag så åker vi – TJOOHOOO! Ska bli kul att uppleva Bangkok men det är skönt att vi börjar där och avslutar på Koh Samui känner jag.
Jag kommer blogga från resan men inte här utan här
Detta bara för att jag kommer lämna ut adressen och jag vill inte att alla ska hitta igen mig 🙂 Iofs så kan ju de som verkligen vill hitta mig här men nu har jag bestämt mig för att göra på det här sättet, det känns bäst.

Huh jag är så trött just nu, gäller bara hålla sig vaken tills jag får avlösning. Tror det blir buss hem idag. Det verkar vara kring -15 grader och jag ids inte gå hem i den kylan, inte idag.
Jag har haft på OS i natt och under damkronornas match så har jag trott att jag hört fel då de pratat om timglas hela tiden men det är faktiskt en av tjejerna som har det efternamnet, Timglas!!

4 responses to “Fettis-dagen

  1. Va för nån spruta har du tagit?

    Hoppas ni får världens bästa resa, eller vad dum jag är, det är ju självklart att ni kommer få!! 🙂

  2. Ja precis, vad är det för spruta?
    Ni är så välkomna hit till värmen!

  3. Åh så mysigt.. jag kommer att följa er med spänning! Ha det så bra nu och lova att du kommer tillbaks! Vi är många som kommer sakna dig i detta kallhål *skrattar* Kram H

  4. Hehehe….i den tecknade filmen “Pinnochio” heter en av karaktärerna “Lampglas” – undrar om hon är en avlägsen släkting 😀

    Snart åker ni (och jag följer med er på Backpacking)

    Kramis!

Leave a Reply

