Äntligen

är det slut på min natt-trio! Jag har ca 2 timmar kvar innan jag får bege mig hemåt, tror dock jag ska stanna till på Iksu och sola en kortis om jag inte blir tvärtrött – då går jag hem utan att passera gå.

Har haft två pissiga nätter, inte för att det ringt mycket eller så utan för att jag känt mig nere men det är inget som jag varken vill eller tänker avhandla här.
Mest för att jag inte vill ha muntra hejarop, jag vet att jag eg inte har fog för det men jag måste/vill oxå kunna få vara nere ibland.. så är det bara..
Även solen har sina fläckar

Nu är det inte länge kvar tills vi åker till Thailand och av nån konstig anledning så har jag börjat minnas dofter därifrån. Fråga mig inte varför..
Ska bli skönt komma iväg från vintern och njuta av sol & bad. Jag hoppas att havet är lugnt och utan maneter så jag törs bada, det vore inte helt fel att ligga på en luftmadrass i strandkanten utan att slås omkull av vågor.
Har suttit och kollat skor på have2have och brandos som jag ska beställa OM jag inte hittar nå roliga skor i Thailand. Jag har svårt att tänka mig att så blir fallet men man vet aldrig 😉
Skulle vara lite kul att ha ett par MBT-skor eller liknande, har tänkt kolla efter det där borta.

Nej  nu ska jag lägga lite patiens till innan det är dags för frukost.
See ja lejter alligejter

2 responses to “Äntligen

  1. Jaaaaa, lukterna i Thailand är så underbara på nåt sätt. Dom fastnar verkligen i minnet. Det är värmen som gör att dom blir så mycket mer koncentrerade och framträdande (men jag minns då det var “Duriam-period” i Bkk…….ujujuj, inga härliga “luktminnesbilder” därifrån;))

    Have2Have har jag oxå kikat på. Dom har massor av brudskor bl.a. 🙂
    Den butiken låg förut på St.Eriksgatan här i Stockholm, men numera är det bara nätbutik tror jag.

    Hoppas du fick en skön solstund (om du solade) och en skööööön vila när du kom hem:)

    Kramis!

    Ps. Om 3 dagar är vi på Arlanda…..oiiiiiiii 🙂 Ds.

  2. Ja nu börjar det närma sig… Och du, när man har ett själadödande jobb så är det oundvikligt att ha en deppig natt då o då.. Been there.. ja, du vet! men nu har du ju resan att sikta på. Vips så ligger du där i sanden på stranden *avis-som-vanligt* Ses imorrn 🙂 Kram H

Leave a Reply

