Snart ledig

Om ca 30 min blir jag avlöst och sen är jag ledig till på torsdag! Weee så skönt det ska bli! Har inget planerat alls, inte ens Mickes zombiewalk idag . Jag får helt enkelt se hur trött jag är, om jag kan följa med eller inte.  Det är så himla olika hur jag sover dagen efter natt så jag kan inte säkert säga om jag kommer vara utvilad vid 12 eller om jag kommer vara yr & illamående så jag får helt enkelt känna efter 🙂 Som tur är så ska ju Danne vara fotograf så bilder kommer jag ju få se om jag inte kan följa med.

Har varit på mitt första besök på logopedmottagningen och det var väl ganska intressant. Jag använder inte magstödet ordentligt utan jobbar mkt med bröstkorgen vilket ju gör att jag blir trött i rösten. MEN kommer jag ha användning för övningarna och kommer jag träna hemma? Jag vet faktiskt inte. Igår kändes det totalt ovärt att fortsätta gå så jag ska känna efter, tanken är att jag ska gå totalt 6 ggr. Just nu känns det som om jag har annat att hålla fokus på som är viktigare = vikt och träning! Sen kostar det ändå 100 kr per gång ..  Jag har lite svårt att se hur jag kommer ha nytta av övningarna jag gör nu längre fram!? Det är ju inte så att jag har problem med talet eller så, så det kanske är bättre att någon bättre behövande får ta mina tider. Jag vet inte, ska ta mig en ordentlig funderare.

Vad jag oxå måste fundera över är om jag ska förlänga mitt träningskort på USM. Jag har knappt varit där sen efter semestern och jag känner ingen glädje när jag tänker på att gå dit, det tar emot nåt fruktansvärt, så jag funderar på om jag kanske ska byta träningsform och ställe. Jag kanske skulle börja simma för att försöka hitta träningsglädje igen? Börja promenera, kanske stavgång? Koncentrera mig på att få igång mig själv och SEN kanske skaffa kort och börja gå på gruppträningar. Det är ju ganska mycket pengar att betala för ett kort och sen inte använda det, pengar som kan användas på nåt annat roligt. Nej jag måste fundera på det oxå.
Nu är det ju inte så många veckor kvar tills vi åker till Thailand så eventuellt träningskort får nog vänta tills vi kommit hem igen, jag kanske får nån uppenbarelse där på stranden 😀

Nu ska jag packa ihop datorn och vänta på avlösning.
Natti natti så här på morgonen!! 😉

One response to “Snart ledig

  1. Det är ju en omöjlighet att du är utvilad vid 12!? Det är ju bara typ 4 timmars sömn! Man behöver ju minst 8….eller för min del 10! 🙂 Men just nu får jag aldrig mer än 6 timmars….men att ta sig upp vid 12 låter som en plåga.
    Vattengympa e ju kul och känns ju inte så särskilt ansträngande heller, det kanske kan va nåt ?

Leave a Reply

