Måndagmorgon

fy 17 så trött jag var när Micke kom hem i morse!! Pratade med A-le i telefon till 02 i natt så jag får skylla mig själv 😉 Nå jag får ju sova på dan då jag ska jobba i natt.

Har varit ledig i helg så jag har inte gjort särskilt många knop. Vi städade ut julen i lördags och sen har jag mest suttit tycker jag. Kollat igenom blocket, hemnet, barbarella och lite annat smått och gott.

Måste ta och boka tid för frissabesök innan vi åker till Thailand men jag tycker det är så svårt att veta vart jag ska gå!! Först hade jag ju tänkt köra med klippmaskin men efter ha haft en dag då jag kände mig totalt okvinnlig så känner jag att att maskinklippa bort allt är nog lite väl drastiskt. Kanske till sommaren…
Nå jag har ju gått hos Rebecca förut men hon har flyttat till Västerås *snyft* så nu står jag utan frisör igen. Jag vet inte vad jag gör då “mina” frissor hela tiden flyttar!! Är jag en så besvärlig kund?! 😉
Jag funderar på om jag ska gå till frisöreleverna på Dragonen eller om jag ska boka hos nån annan. Jag kan ju gå till Headline (var dit sist) men jag tycker, efter att ha kollat runt lite, att de är ganska dyra! Så jag vet inte.. Får ta mig en funderare för jag måste ju boka snart om jag ska få tid den dagen JAG vill ha tid 🙂
Och ja jag vet att jag skulle kunna klippa mig i Thailand vilket garanterat vore billigast men det tror jag inte att jag vill. Jag vet inte om jag kan förklara bra hur jag vill ha det, och sen vet man aldrig om de förstår hur jag menar heller! Jag menar, de är ju inte världsbäst på engelska precis! 😉

Nu ska jag ta mig lite mer kaffe

4 responses to “Måndagmorgon

  1. Draggen såklart!! De är svinigt duktiga och BILLIGA!! jag har insett att jag inte kan hålla ut, utan kommer att boka tid så fort jag får pengar haha… 😀 Ser ut som en…. råttfärgad råttis 😦 Usch.. aj nid ljust hår igen *kram*

  2. Jag förstår PRECIS hur du menar. Min frissa flyttade från stan ut till Gustavsberg – så jag sitter alltså och åker T-bana & buss typ 45 minuter totalt för att ta mig ut till henne;)

    Nä, jag skulle inte heller klippa mig i Thailand. Dels eftersom engelska inte är deras “starkaste sida” men dels oxå eftersom dom (thailändare/asiater) har en HELT annan hårtyp. Jag inbillar mig att dom inte är någe bra på vår “västerländska spröda hårkvalitet”;)

    Kramis!

  3. Om du tar med mina leder till Thailand så åker jag till Rebecca i Västerås och klipper mig!

  4. Fast jag klippte håret lite här i Lamai, blev helt ok. Men det var ju mer toppklippning men dom förstod att jag behövde klippa ur håret, tunna ur det. Men jag klipper mig nog inte igen. Det blir till att vänta tills jag kommer hem och åka till Ingela i Gustavsberg.

    Men elevklippning är helt ok, dom är ju supernoga.

Leave a Reply

