Suck

Nope ingen ny mobil ännu heller.. ibland blir jag så trött på mig själv 😦

11 responses to “Suck

  1. ….testa prisjakt.nu och gör lite urval där och se vilka modeller dom tipsar dig om:)

    Bara ett litet tips:)

  2. Som sagt mina tjejer, beslutsångest har ni! 😉
    Och att knapparna går sönder är inte konstigt med tanke på så mycket sms som knappas iväg ;), mer konstigt, har inte tummen “gåt sönder”?
    Hoppas du får några bra uppslag och kommer till skott.

    Hälsa alla och jag hoppas att ni får ett fint och bra avslut. Jag ska vara med er i tankarna hela fredagen. Krama mamma!

  3. Jag som VET vicken mobil jag vill ha! Men jag får se om jag kan hålla mej till födelsedagen eller om jag köper en innan. Men ganska bra att önska sig 🙂

    Hoppas resan gick bättre den här gången….vill inte ens veta hur kallt ni har det där uppe! Brrr

    Det kommer nog kännas bra när fredagen är över och du kan försöka lämna det bakom dig. Skönt att du fått ledigt ett tag också så får vi ses eller höras till veckan så får jag höra hur du haft det. Kram!

  4. Har du ässämmässat för mycket?? 😀 Jag är iaf TOKnöjd me min nokia 3720.. Kram

  5. Svärsonen skriver från hjärtat om begravningen och hur ledsen han är, medan dottern bekymrar sig över på vilken modell av mobiltelefon hon ska köpa.
    Nutidens sorgearbete?

  6. En liten bön: Gode Gud (eller någon annan med liknande kunskaper) – gör mänskligheten den stora tjänsten att, om inte direkt utrota nu levande, så i alla fall stoppa de ännu icke födda så de inte blir flera! Jag menar alltså de människor som fötts/föds utan förbindelse mellan hjärnan och munnen (fingrarna) – såna som exp.vis Lilian!!!!

  7. Starkt jobbat “Lilian”. Du kanske skulle ta och kolla datumen på inläggen innan du kastar idiotkommentarer omkring dig. Det skiljer fem dygn mellan dem!
    Jag uttrycker mig helst (och bäst) i skrift, därav det självterapautiska inlägget i min blogg. Andra personer kanske helt enkelt inte vill uttrycka sin sorg eller bearbeta sina känslor i ett offentligt forum.
    Du däremot, du borde definitivt fundera på att helt sluta skriva, det blir ju uppenbarligen bara bajs när du gör det.

  8. Kirunsystern: Efter sig själv känner man andra. 🙂

    Micke: 3-års utvecklingsnivå brukar gilla att uttrycka sig i “kiss och bajs”. 🙂

    Härmed surfar jag vidare, bye, bye!

  9. Med datorns kan hon trakassera
    Spy galla och kritisera
    Bråka med folk på nätet
    Ja bete sig rent förmätet

    Kasta könsord runt omkring sig
    IQ noll och ingenting nej
    Så se upp nu tar hon sats
    Och “sätter folket på sin plats”

    (Dags att ringa Gandalf, vi verkar ha troll i lokalen… Ingen skulle nog protestera om allt detta otrevliga togs bort.)

  10. Sjukt respektlöst! Sjukt!
    Hennes pappa har precis dött, hon får hantera sin sorg hur fan hon vill.

    Vad är det för fel på en människa som med flit sitter och försöker göra andras liv värre?

    Bitter är bara förnamnet.

    Jag lackar!

    Ina: Aj lav jo

  11. …och DU Lilian, du verkar fanimej inte ha något bättre för dig än att LÄGGA DIG I andra människors privatliv.

    Jag tycker synd om dig! Du har uppenbarligen ALDRIG drabbats av RIKTIG sorg…..stackars människa! (skulle vara intressant att vara en fluga på väggen den dagen DU ska hantera sådan för första gången).

Leave a Reply

