En ny vecka

Jaha då var jag vaken igen då.. Har jobbat två nätter på raken och nu är jag ledig till nästa tisdag. Vi har ju begravning på fredag så jag har tagit ut EA-dagar annars skulle jag ha jobbat onsd-fred.
Ser inte fram emot begravningen men det är ju ett nödvändigt ont, ett avslut. Då kanske allt börjar kännas mer verkligt oxå, det känns fortfarande som om pappa kommer hem vilken dag som helst men så är det ju inte.

Micke jobbar i natt och sen åker vi i morgon nångång på förmiddagen. Hoppas det inte är pissväder för det var det ju sist vi åkte. Det är lovat kallt väder igen så det blir att packa med sig täckbyxor och dunjacka igen. Kommer INTE ha täckisar på begravningen dock (nån måtta får det väl ändå vara) men ska ha med mig varma kläder till den iaf.

I morse gick ytterligare en knapp sönder på min mobil så idag, efter att jag skjutsat Micke till jobbet, ska jag vara och kika på en ny. Jag var ju på Mediamarkt men där fick jag krupp, de hade rea så det var alldeles för mycket folk där.  Hade tänkt vara på stan idag men kom på att det jag tänkte kolla där finns på Strömpilen plus att det där finns Elgiganten och Expert så jag åker nog dit istället.  Men hurdan mobil jag vill ha det är en annan femma, jag får ta och kika lite vad som finns och bestämma en budget. Jag har ju redan kollat på några stycken men kan fan inte välja. Problemet med mig är att jag TÄNKER för mycket! Spela roll vad det gäller – jag vill ha det perfekt men det är inte alltid som det går och då går det oftast i stöpet! Är samma med tatueringar, jag tänker och tänker och tänker och till slut har jag femtielva olika motiv som jag vill ha på lika många ställen och då kan jag inte välja så det blir inget av det!
Nu har jag iaf ställt in mig på att göra en hos Tam i Thailand. Jag ska bara fundera ut vad jag vill ha för nåt och var 🙂 Jamen ni hör ju!! Hopplöst fall läkar’n grät! 😉

2 responses to “En ny vecka

  1. Hehehe, tror bestämt att det kallas “beslutsångest”:)

    ….kan få en släng av det själv titt som tätt;)

    Hoppas att du hittar ngn ny bra mobil. Jag har använt prisjakt.nu när jag har kollat på mobiltelefoner (inte för att jag är i akut behov av en ny – men mest för att kolla vilken modell jag SKULLE vilja ha OM jag skaffade en ny;))

    Begravningar är aldrig något man ser fram emot…….hoppas ändå att den blir vacker och att ni får ett fint “avslut”.

    Hoppas oxå resan uppåt går bra. Kör försiktigt!

    KRAAAAM!

  2. Jaa.. ta med dig DUBBLA långkalsonger OCH täckisar för det kan behövas *fryser arslet av mig här i gällka*
    Hoppas att allt går bra och att ni kan få ett fint avslut! Vi får ses snart igen och babbla lite 🙂 *stor kram*

Leave a Reply

